מתחתנים 2017

היי, שמענו שאתם מתחתנים!!!

אז ראשית מגיע לכם המון מזל טוב ושיהיה לכם בשעה טובה.
עכשיו אתם ללא ספק הפכתם ראשית ל "מאורסים".

גבר!!!שיחקת אותה ביג טיים!!!! כרעת ברך כמו גדול כשאחזת בידה ואמרת בקול רועד..."התינשאי לי?" 
ואת כהרגלך יפה וכובשת ברגע אחד נמסת כמו כדור שלג ודמעות של שמחה החלו לזלוג...
הבטת בטבעת ואצבעותייך רעדו אך לא מקור...
אז את הצעת הנישואין הזו את בטח לא תשכחי ואתה גבר תמשיך להתהלך כמו טווס ותספר לכולם איך תכננת את הכל מבלי שהיא אף לא לרגע חשדה.

ועתה יש לכם חתונה שצריך לתכן ולארגן, זה מתחיל באולם, עיצוב, חליפה ושמלה וכמובן את טורו תקליטנים שינגן.
אבל אל תדאגו הכל בסוף עובר ואולי אף תתבאסו שזה נגמר כל כך מהר.
אז תנו לנו לתת לכם כמה טיפים לפני שאתם מתחילים בבלאגן, 
תשתדלו ליהנות ולא להילחץ - זה מיותר.
שמלת כלה - שמלת הכלה זה קודש קודשים!
חליפת חתן - בינינו האישה מחליטה מה אתה תשים!
אולם - לא משנה כמה תתאמץ את התאריך רק האישה תחליט!
טעימות - אתה תאכל אני אטעם.
צלם - תלוי מי יתחנף אליי יותר, מיותר שתגיע לפגישה.
עיצוב האולם - אוי למי שינסה לגנוב לי את התפקיד.
תאורה - "אני רוצה 4 ספוטים עליי כל הערב, לייזרים מסביבי, ותאורת רצפה שתדלק היכן שאני הולכת".
פירוטכניקה - המממ....אני רוצה זיקוקים, ענן כבד, בועות סבון, בלונים, עפיפונים, יונים, נצנצים מהשמים, מטוס עם שלט ענק "מי זו היפה הזו", "זה נראה לי מספיק".

ואז....
נשאר לכם לבחור את ה "תקליטן" שיעשה לכם את הכי שמח שאתם יכולים לדמיין!!!
ופה אין פשרות, אין מקום לטעויות, אין דרך חזרה!!!

טורו תקליטנים (TorroDjs) מתמחים במוסיקה לכל סוגי האירועים.
אבל הדובדבן שלנו זה לשמח חתן וכלה ביום החשוב בחייהם!!!
טורו תקליטנים מבטיחים ללקוחותיהם,

100% של שמחה ברחבת הריקודים!!!
100% של קרנבל אמיתי!!!
100% שלנו כדי שאתם תהיו הכי מאושרים בעולם!!!

אין לנו ספק שאחרי הערב הזה שלכם, הרף של האירועים יעלה גבוהה גבוהה.
אז אם בא לכם להכיר אותנו קצת יותר מקרוב אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לכל ערוצי התקשורת שלנו וליהנות ממגוון עצום של תוכן שהוכן במיוחד עבורכם!!!

היכנסו לאתר הבית של טורו תקליטנים - לחצו כאן!

חפשו אותנו בפייסבוק תחת השם: Torro dj's ובערוץ היוטיוב הרשמי שלנו 

משרדי טורו תקליטנים נמצא ברחוב דוד סחרוב 19, ראשון-לציון (קניון ערי החוף בקומה 1)
ופתוח ללקוחותיו בימים א'-ה' בין השעות 12:00 - 20:00
טלפון לתיאום פגישות: 054-7834323
כתובת דוא"ל: Dj@Torrodjs.co.il
*יש לתאם פגישה מראש.

טורו תקליטנים לוגו חברה






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

די ג'יי לחתונה

תקליטן לחתונה